Redesign: restylen of een volledige face-lift van uw communicatie
Ook met een correct doorgevoerde huisstijl, kunnen er redenen zijn om de look & feel van uw communicatie aan te passen. Meestal het liefst zonder dat dit ten koste gaat van de herkenbaarheid van uw onderneming.
Waarom een herontwerp?
- Na jarenlang trouwe dienst is de tijd gekomen om uw huisstijl af te stoffen
- Uw website is achterhaald en niet meer van deze tijd
- U neemt een onderneming over en wilt graag een eigen 'touch' geven aan de 'nieuwe zaak'
- De bestaande huisstijl kan niet goed worden vertaald naar digitale media
- U lanceert een nieuw product of dienst, maar het huidige logo van uw onderneming dekt de lading niet.
- Uw bent een dynamisch bedrijf en wil dat ook uitstralen.
Afhankelijk van uw wensen en doelen en budget kan KREKWERK delen van uw communicatie restylen of een volledige face-lift organiseren.
Restyle voorbeelden
- Moderniseren van uw bestaande logo met behoud van herkenbaarheid
- Uw huidige logo multi-inzetbaar maken
- Uw huisstijl aanvullen met templates voor digitale en social media (nieuwsbrief, Facebook, LinkedIn, Facebook, Google+, Twitter, ....)
- Uw bestaande website omtoveren naar een frisse nieuwe look en feel met behoud van uw basis huisstijl (Smart Redesign)
Facelift voorbeelden
- Een nieuw logo en een nieuwe huisstijl
- Een nieuwe website met nieuwe structuur en opmaak
- Aanpassen van al uw drukwerk aan een nieuwe huisstijl
- Creƫren van nieuwe communicatiemiddelen in uw nieuwe huisstijl.